N434 Corbulotunnel

De N434 is een nieuwe oost-westverbinding tussen de A44 en de A4 bij Leiden. De weg bestaat uit een circa 2,5 kilometer lange tunnel en een verdiepte ligging van ongeveer 1,4 kilometer.

Nieuws N434 Corbulotunnel2024-06-20T11:38:48+02:00

Naamwedstrijd Tunnelboormachine

5 maart 2019|

In juni 2019 start de Tunnelboormachine (TBM), van 100 meter lang en 11 meter hoog, ter hoogte van het recreatiegebied Vlietland met het boren van de eerste tunnel voor de RijnlandRoute.

Bouwupdate #07

27 februari 2019|

De zon schijnt: een cadeautje voor onze collega’s op de bouwplaats! Én een mooie gelegenheid voor een fotoronde langs onze werkzaamheden aan de RijnlandRoute. Bekijk de nieuwste bouwupdate.

Dit is de tunnelboormachine voor de RijnlandRoute

18 januari 2019|

Gedeputeerde Floor Vermeulen bezocht op donderdag 17 januari, samen met Jan de Jong, voorzitter Raad van Bestuur aannemerscombinatie Comol5, de fabriek van Herrenknecht in Schwanau. In de Duitse fabriek wordt de laatste hand gelegd aan de tunnelboormachine die de tunnel in de N434 (onderdeel van de RijnlandRoute) gaat boren.

Diepste punt startschacht bereikt

16 januari 2019|

Het diepste punt van de startschacht is bereikt. Maar liefst 19 meter diep is de bouwkuip, waar vanaf eind juni de tunnel voor de N434 RijnlandRoute wordt geboord. Een bijzondere mijlpaal in het bouwproces.

Naamwedstrijd Tunnelboormachine

5 maart 2019|

In juni 2019 start de Tunnelboormachine (TBM), van 100 meter lang en 11 meter hoog, ter hoogte van het recreatiegebied Vlietland met het boren van de eerste tunnel voor de RijnlandRoute.

Bouwupdate #07

27 februari 2019|

De zon schijnt: een cadeautje voor onze collega’s op de bouwplaats! Én een mooie gelegenheid voor een fotoronde langs onze werkzaamheden aan de RijnlandRoute. Bekijk de nieuwste bouwupdate.

Dit is de tunnelboormachine voor de RijnlandRoute

18 januari 2019|

Gedeputeerde Floor Vermeulen bezocht op donderdag 17 januari, samen met Jan de Jong, voorzitter Raad van Bestuur aannemerscombinatie Comol5, de fabriek van Herrenknecht in Schwanau. In de Duitse fabriek wordt de laatste hand gelegd aan de tunnelboormachine die de tunnel in de N434 (onderdeel van de RijnlandRoute) gaat boren.

Diepste punt startschacht bereikt

16 januari 2019|

Het diepste punt van de startschacht is bereikt. Maar liefst 19 meter diep is de bouwkuip, waar vanaf eind juni de tunnel voor de N434 RijnlandRoute wordt geboord. Een bijzondere mijlpaal in het bouwproces.

Ga naar de bovenkant